Управлявайте въпросите на клиентите и осигурявайте поддръжка по-лесно
Компаниите бързо надрастват поддръжката на клиенти, базирана на споделени пощенски кутии като support@company.com. GFI HelpDesk е софтуер за бюро за помощ, хостван самостоятелно, който консолидира и интегрира функционалността за поддръжка.
- Клиентите могат лесно да регистрират заявки чрез имейл, чат или други приложения, и да ги проследяват, за да знаят, че се обработват.
- Персоналът може да вижда, създава, възлага и затваря заявки за поддръжка. Хората във вашата компания могат да си сътрудничат чрез бележки на бюрото за помощ, за да решават проблеми.
- Екипите могат да създават правила за автоматични отговори или маршрутизиране въз основа на свойства на заявки, съдържание на заявки, тип клиент и други.