Често задавани въпроси (ЧЗВ)

Често задавани въпроси (ЧЗВ)

Къде мога да намеря информация за всички софтуерни продуктите, които предлагате?

Моля, посетете нашата главна страница за софтуер и там ще намерите лесно продукти по производители, категории и място на използване.

Как да закупя софтуерен продукт от сайта ви?

За да закупите софтуерен продукт от сайта ни, трябва да го добавите в онлайн кошницата си чрез бутон „Добави в кошницата“. След това трябва да следвате процеса и да изпратите поръчката си. Когато получим плащане по поръчката за съответната сума в нашата банкова сметка, ние ще издадем фактура и доставим продукта най-късно до 72 часа (обикновено до 24 часа).

Как доставяте закупените софтуерни продукти?

Повечето софтуерни продукти, които предлагаме, се доставят по електронен път – чрез имейл, съдържащ лицензен номер/код за инсталиране или активиране на продукта и друга важна информация. Ако продуктът има физическа доставка, ще получите кутия или лицензни документи. Моля, свържете се с нас, за да научите в какъв формат може да бъде доставен конкретен продукт, ако имате предпочитания. Издадената от нас фактура служи като доказателство за легалното закупуване на продукта от оторизиран представител на марката в България.

Предлагате ли инсталиране и поддръжка на място при клиента?

Повечето продукти, които предлагаме са лесни за инсталиране и обслужване. В цената на продукта не е включена инсталация или поддръжка на място при клиента. Разбира се, ако зададете въпроси за инсталиране, активиране или други възникнали проблеми, ние ще окажем съдействие и ще помогнем по имейла или в телефонен разговор. В случай, че въпросите или проблемите, които срещате, нямат връзка със закупения или изтеглен от нашия сайт продукт, може да се наложи да заплатите за допълнителна поддръжка.

Как да се свържа с вас?

Данните ни за контакт – телефони и имейл – са дадени в най-горната част на сайта, а също и на страницата ни за контакт.

Тази секция на сайта ще продължи да се допълва и развива.